4. Płatność
1) W sklepie www.aimarket.pl istnieje możliwość płatności w następujący sposób:
a) Przelew na konto bankowe Sprzedającego, którego nr zamawiający otrzymuje razem z potwierdzeniem rezerwacji zamówionego towaru. Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po uznaniu konta www.aimarket.pl.
b) Płatność za pobraniem - zamawiający płaci kurierowi przy odbiorze towaru. Wybierając tą metodę Kupujący obciążany jest dodatkowo kosztem pobrania 10 zł wskazanym w systemie. Pobranie można płacić kartą.
c) Płatność gotówką - dotyczy zamówień odbieranych w biurze sklepu, gdzie Kupujący może zapłacić za zamówiony towar, w momencie odbioru towaru.
2) Czas na dokonanie przelewu środków za wybrany towar to 7 dni roboczych, po otrzymaniu maila o możliwości dokonania wpłaty na konto sklepu www.aimarket.pl. W przypadku nie uiszczenia wpłaty w określonym wyżej czasie zamówienie zostanie anulowane.
3) Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu środków na konto Sprzedającego.
4) Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą wynikową ceny zakupu towarów.
5. Dostawa
1) Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2) Czas wysyłki towarów będzie potwierdzony mailem (dla tego jest potrzebny poprawny E-mail). Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła w umówionym czasie.
W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez Operatora sklepu internetowego www.aimarket.pl.
3) Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską - Siódemka . W takim przypadku wniesienie towaru pod drzwi mieszkania klienta warunkowane jest wagą produktu. Standardowo waga ta nie przekracza 31,5 kg wagi przeliczeniowej. W przypadku towarów o wyższej wadze przeliczeniowej za prawidłowo dostarczony rozumie się towar dostarczony na adres posesji – do odbioru własnego z samochodu Kuriera.
4) Odbiór osobisty w biurze sklepu – możliwy tylko po wcześniejszym potwierdzeniu.
5) Koszt dostawy towaru przez kuriera jest uzależniony od objętości towarów i widoczny jest przy każdym z towarów. Koszt dostawy jest wiążący w momencie składania zamówienia.
6) Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru warunkiem reklamacji dostarczonego towaru i rozpatrzenia wszelkich reklamacji z tym związanych jest spisanie w obecności kuriera „Protokołu Reklamacji” (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier) zawierający opis uszkodzenia w dniu dostawy – lub z wyraźnym zaznaczeniem na protokole, że zgłoszenie uszkodzenia Kurierowi nastąpiło w dniu dostawy. Brak takiego zapisu w „Protokole Reklamacji” wyklucza odpowiedzialność Sklepu. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie www.aimarket.pl, zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego.
7) Kupujący potwierdza pisemnym pokwitowaniem odbiór zamówionego towaru od dostawcy i od tej chwili przechodzi na kupującego prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z użytkowaniem i posiadaniem a szczególnie ryzyko utraty bądź uszkodzenia w/w sprzętu.
6. Termin realizacji zamówień
1) Czas wysyłki produktów wynika z dostępności produktu w naszym magazynie i magazynie dostawcy wskazanej w karcie każdego produktu w sklepie. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez Operatora Sklepu. Maksymalny czas potwierdzenia dostawy wynosi 72 godzin następujących po sobie dni roboczych licząc od chwili potwierdzenia zamówienia przez kupującego.
2) Opis statusów dostępności towaru podanych w karcie produktu:
a) ''Dostępny" - oznacza iż, towar jest dostępny na naszym magazynie i zostanie wysłany do klienta w terminie do 3 dni roboczych.
b) "Na magazynie dostawcy" - oznacza iż, towar jest dostępny w magazynie dostawcy . Po otrzymaniu towaru do nas przez dostawcę (przewaźnie do 3 dni roboczych) zostanie on wysłany do klienta w terminie do 3 dni roboczych.
c) "Sprawdź dostępność" - oznacza iż, dostępność towaru będzie sprawdzona u dostawcą i klient otrzyma informacje mailem.
7. Procedura składania i śledzenia zamówienia
1) Złożenie zamówienia NIE WYMAGA rejestracji na stronie.
2) Zamówienie dokonywane poprzez kliknięcie na banner „ zamówienie” , wypełnienie formularza na stronie internetowej ma 6 kroków:
1. Opcje zamówienia – klient się loguje oraz wypełnia dane bez rejestracji
2. Dane osobiste – klient wypełnia dane osobiste
3. Szczegóły dostawy - wypełniać tylko jeżeli jest inny niż adres zamieszkania
4. Opcje dostawy - wybierz formę dostawy – dopełni Uwagi do zamówienia
5. Metoda płatności – wybierz metodę płatności - przeczytaj i akceptuj REGULAMIN
6. Potwierdzenie zamówienia - sprawdź i potwierdź zamówienie
3) Do skutecznego zawarcia umowy kupna-sprzedaży dochodzi po zmianie statusu zamówienia na „W trakcie realizacji”.
4) Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania każdego zamówienia w którym wystąpiły błędy systemowe lub inne niezależne od Sklepu.
5) Informacje telefoniczne, w związku z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych są udzielane wyłącznie osobom widniejącym w zamówieniu jako zamawiający. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji podanych informacji. Korespondencja mailowa prowadzona jest wyłącznie poprzez maile podane podczas składania zamówienia.
6) Opisy statusów zamówienia
Złożone - zamówienie wpłynęło do systemu, oczekuje na potwierdzenie ze strony sklepu
Potwierdzone – dostępność towaru jest sprawdzona
Kaucja - brak wpłaty kaucji za zamówiony towar, oczekiwanie na wpłatę 10% wartości
Nie zapłacono - brak wpłaty za zamówiony towar, oczekiwanie na wpłatę za towar
W trakcie realizacji - towar zamówiony u dostawcy, oczekiwanie na dostawę do magazynu sklepu
Przygotowanie – towar sie gotuje do wysyłki
Wydanie do kuriera – towar był oddany do wysyłki do klienta
Odebranie – klient odebrał
Anulacja klientem – klient anulował zamówienie
Anulacja sklepem – sklep anulował zamówienie