Reklamacje i zwrot


Postęp reklamacji - kupujący jest osoba obywatelską - nie firma - Gwarancja 2 lata

jeżeli się pojawi usterka to kieruje się kupujący do serwisu producenta  - koszt transportu zwykle ponosi serwis
jeżeli serwis producenta  nie jest w stanie naprawić tego, załatwimy transport do naszego serwisu - koszt ponosimy my
jeżeli nie jest możliwość naprawy czy wymiany wadliwej części , wymieniamy cały sprzęt
jeżeli nie jest możliwość wymiany to wystawiamy korektę i następuje zwrot kwoty na podany rachunek .


T.Kalita
AiMarket

 

9.      Gwarancja i serwis
1) Sprzedający oświadcza, że towary sprzedawane w sklepie internetowym www.aimarket.pl są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera.
2) Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz producenta.
3) Jeśli producent stosuje inne procedury gwarancyjne niż poprzez kartę gwarancyjną podstawą gwarancji są określone przez niego procedury.
4) W  przypadku braku karty gwarancyjnej klient zobowiązany jest do sprawdzenia u producenta procedur reklamacyjnych.

 
10.  Reklamacje lub zwroty
1) Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady techniczne lub  jest niezgodny z umową, Kupujący może:

a) złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową 
b) złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny). 


2) Zgodnie z Ustawą  „o ochronie niektórych praw konsumentów”, konsument (zamówiający niepodał NIP w zamówieniu) może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.   Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać na koszt konsumenta pod adres sprzedawcy. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta .  Prawo do odstąpienia od umowy oraz gwarancja nie mają zastosowania gdy towar jest uszkodzony mechanicznie. Z powodu higienicznych niemożna zwrócić towar który był używany wspólnie z żywnością.

3) Zawsze przed ostatecznym odbiorem towaru od Kuriera należy sprawdzić wizualnie opakowanie i plombujące taśmy sprzedawcy. Odbiórca powinien po zapłacie sprawdzić towar w obecności kuriera jeżeli niema mechanicznie uszkodzóny . Jeżeli towar jest uszkodzóny jest powinien  w obecności Kuriera na formularzu tego przewoźnika spisać protokół szkody podając datę, godz. dostawy, stan opakowania oraz jak najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą.

4) Sporządzony protokół szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia lub niezgodności przesyłki z zamówieniem

Więcej
Oryginał pack
Więcej
Super cena
Więcej
Rzetelność
Więcej
Darmowa dostawa
Więcej
Oryginał pack
Więcej
Super cena
Więcej
Rzetelność
Więcej
Darmowa dostawa